zaterdag 27 januari 2024

Met mijn handjes

We kunnen echt veel leuke dingen doen met onze handen:

-      Met mijn handjes kan ik dansen
-      Met mijn handen kan “KIEKEBOE” spelen
-      Met mijn handen kan ik kriebelen naar iemand ( verhaal ' Jules houdt van kriebelen)
-      Met mijn handen kan ik voelen ( voelzakjes, voeldeken, voelbakken, voelmuur, voelboekjes…)





In de kring hebben wij twee nieuwe begrippen leren kennen” GROOT en klein”. We hadden grote handen en kleine handen. De kleuters konden tijdens het spelen de begrippen vergelijken en oefenen.

We hebben geknutseld aan de knutseltafel: 

Tijdens de godsdienstmomenten hebben we eens stilgestaan bij stoute en brave handjes. We kunnen leuke dingen doen met onze handen en we kunnen met onze handen iemand blij maken. Helaas gebruiken wij onze handjes ook soms voor minder goede dingen…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten